1. Molnár Orsi - Száz liba egy sorba 3:18 [2022]
2. Halász Judit - Boldog születésnapot![2009]
3. Fehér Krisztián - Prikezsia (ft. Krisz)
Edda Művek
Letölthető tartalmak az előadónálBemutatás:
Az Edda Művek Magyarország egyik leghíresebb rockegyüttese.
Biográfia:
Az együttes magva 1973-ban alakult Griff néven, majd 1974-től Edda néven folytatták (ezt tekintjük a zenekar születési évének a „miskolci időszámítás” szerint, valamint ez év szeptemberében lett Pataky Attila az énekes). 1977-ben került a zenekarba Slamovits István, akinek a zenéje meghatározta a zenekar hangzásvilágát. A klasszikus „bakancsos” felállás 1978 szeptemberére állt össze, amikor Zselencz László is a zenekar tagja lett. 1980-tól Edda Művek a nevük, és ezt tekintjük a zenekar születési évének „országosan”. A zenekar nevében a „művek” szó azt szimbolizálja, hogy az együttes Miskolcon, egy tipikus északkelet-magyarországi iparvárosban – az „acélvárosban” – kezdte pályafutását. A lemezeladást nézve Magyarország egyik legsikeresebb rockcsapata lett. Szinte valamennyi lemezük "bearanyozódott". Ők voltak az elsők, akiknek vidéki létükre sikerült megtörniük a fővárosi bandák egyeduralmát.
Az egyetemre való bekerülése után Griff néven alapította meg az együttest. Néhány hónap elteltével azonban úgy tűnt, hogy nem volt szerencsés a névválasztás. Ebben az időben került a kezébe egy könyv, melynek a címe: EDDA-dalok. Megtetszett neki az Edda név, ez lett az új nevük. Ekkor már 1974-et írtak.
Edda névvel az óizlandi-germán irodalomnak két nagy fontosságú alkotását jelölik. Ezek mitológiai és hősi énekek, mondai dalok, de van köztük drámai párbeszéd és tanító darab is. A régebbi a verses Edda-dalok gyűjteménye, a másik az un. ifjabb Edda, melyet Gábor Ignác fordított magyarra.
A névválasztásból majdnem botrány lett, ugyanis a pártbizottságról „leszóltak”, hogy ezzel a névvel nem játszhatnak tovább, mivel Mussolini lányát is így hívták. A vita úgy ért véget, hogy bemutatták az Edda-dalok c. könyvet, s ettől kezdve minden rendben lett.
Egyetemi zenekarként indultak. 1973 lehetett - senki nem tudja pontosan a dátumot - amikor ketten-hárman pengetni kezdtek valamelyik kollégiumi szobában, a Miskolci Nehézipari Műszaki Egyetemen. Amikor a szoba már tele lett hallgatókkal a kollégium folyosóján folytatták, majd heti rendszerességgel az egyetem szomszédságában lévő Boci-bárban zenéltek. Az akkori elvárásoknak megfelelően főleg világhírű együttesek slágereit játszották. Népszerűségük hamar felfelé ívelt: bálokba, ötórai teákra, műsoros estekre hívták őket. Nem voltak hosszú távú terveik, mindössze az volt a céljuk, hogy az ösztöndíj mellé némi plusz jövedelmet szerezzenek. Ráadásul ezt a hobbijukkal, a zenéléssel tehették. Az alapító Halász József volt.
A kollégium pincéjét próbateremnek rendezték be, a felszerelés nagy részét az egyetemi KISZ szervezet kulturális bizottságától kapták.
A megalakulást követően számtalan tagcsere volt, melyek szinte nyomon követhetetlenek. Hamarosan énekesváltás következett, Fodor Attila (Foci) került a posztra, majd kiválásával - bevonult katonának - Pataky Attila. Nem sokkal később egy billentyűssel bővültek, Fancsik Zoltán személyében. Kis idő múlva Deák Ákos váltotta őt a billentyűknél. Bár a zenekar fellépéseit egyre többen látogatták, és már nem csak Miskolcon, hanem megyeszerte ismerték őket, a tagok továbbra is csak hobbijuknak tekintették a zenélést, az elsődleges cél a diploma megszerzése volt. Ez alól Pataky Attila volt a kivétel, aki a zenekarba kerülése után hamarosan húzóember lett a csapatban, és félbeszakadt sportpályafutása után élethivatásának tekintette a zenélést. Az ő biztatására a vidéki zenekarok közül az elsők között megszerezték az ORI-vizsgát, de még ekkor is hihetetlennek tűnt, hogy az Edda egyszer országosan ismert zenekar lehet. A vizsgával azonban az alapító tagok válaszút elé kerültek. A diplomához közeledve világossá vált, hogy nem bírják már a felgyorsult tempót, számukra véget ért az Edda. 1974 őszén Halász József hazaköltözött Zalaegerszegre, előtte átadta Pataky Attilának a zenekar vezetését és az Edda név tulajdonjogát.
1977-ig élénk zenészvándorlás volt az Eddánál. A zenekar tagjai voltak ebben az időszakban Szepcsik József (Sucu) dobos, Róna György basszusgitáros és Aranyosi György billentyűs. Attila mellett rövid ideig egy másik énekes, Darázs István is tagja volt a csapatnak. Miután Szepcsik Józsefről 1976 tavaszán kiderült, hogy halálos beteg, abbahagyta a dobolást. Helyére Pataky Attila visszahívta Zalaegerszegről Halász Józsefet, aki elfogadta a felkérést. Szepcsik József hamarosan meghalt, ez volt az első tragédia az Edda történetében. Nemsokára Halász Józsefről is kiderült, hogy nagyon beteg. Egy darabig még játszott betegen, aztán felállt a dobok mögül. 1980-ban, 29 éves korában hunyt el. Az Ő tiszteletére íródott később az „Emlékezni (egy régi jó barátra)” c. dal.
1977-ben kereste fel Attis Slamovits Istvánt, akinek épp akkor szűnt meg előző zenekara. Mindkettőjüknek határozott elképzelése volt, új útra lépnek, stílust váltanak, a rock felé fordulnak. A helyi bandákból kiválogatták a célnak legmegfelelőbb embereket, amolyan miskolci szupercsapatot hoztak létre.
A budapesti bemutatkozás először nem volt sikeres, de második nekifutásra már teltházas koncertet adtak. Első nagylemezük 1980 májusában jelent meg, és 250 000 példányban kelt el. A mai napig rendkívül népszerű, számai közül több sláger lett. Szerepeltek Almási Tamás Ballagás című filmjében, a második nagylemezük több száma filmzeneként is szerepel. A dorogi rockfesztiválon forgatták A pártfogolt című film egyes jeleneteit, melyben az Edda is kapott szerepet egy koncertbetét erejéig. Három nagylemezt adtak ki. A felállás stabilnak volt mondható, bár adódtak problémák (Barta Alfonz bevonulása katonának, majd disszidálása). Az első nagylemez sikere után Platina Turnét tartottak, amelyen fúvósokkal színesítették a hangzásvilágot. Ekkor turnézott velük először többek között Gömöry Zsolt is. 1983-ban a Pataky és Slamovits közötti ellentétek arra vezettek, hogy 1983. december 17-én búcsúkoncertet adtak. A szakítás oka, hogy míg Pataky a jól bevált zenét akarta játszani (a biztos megélhetést), addig Slamovits zeneileg többre vágyott. A gondokat tetézte, hogy harmadik nagylemezük anyagát a lemezgyár visszadobta, és egy szám kivételével (Fekete élmény) az egészet újra kellett írni (később ezek a számok a Pataky-Slamovits lemezen megjelentek).
Pataky 1984-ben úgy döntött, hogy újraindítja az Eddát, és nála tíz évvel fiatalabb, de profi pesti zenészekkel 1985 májusában visszatért. Így a miskolci mítosz némileg veszített erejéből. 1988-ra sikerült stabilizálni a felállást, és zeneileg is elismertebbek lettek. Ekkor jelent meg a máig legerősebbnek tartott lemez, a Változó idők. Akkoriban több szokatlan helyszínen játszottak: Lenin Kohászati Művek Acélszerkezeti csarnoka, márianosztrai börtön. 1991-ben Alapi és Pethő Kanadába ment, helyükre Kicska László (basszusgitár) és Kun Péter (gitár) került. A generációja legsikeresebb gitárosának tartott Kunt az agárdi Edda-tábor idején máig tisztázatlan körülmények között halálra gázolták, helyére újra Alapi lépett.
Azóta gyakorlatilag stabil a felállás, mindössze a dobosposzton történt változás 1997-ben, akkor Hetényi Zoltán került Donászy Tibor helyére. 1998-ban angol nyelvű albumot dobtak piacra (Fire And Rain). Azóta két-három évente jelentkeznek új albummal. 2008 telén megjelent az első koncert-DVD-jük, 2009-ben pedig a harmincadik albumuk (Átok és áldás).
Az Edda még ma is sok helyen népszerű az országban. A legsikeresebb koncerthelyszíneik: az évekig az országos találkozó helyéül szolgáló Agárd, az elmúlt évek alatt "zarándok hellyé" váló Csesznek, valamint a már jól ismert Diósgyőri vár, és természetesen a Petőfi Csarnok.
Az Edda Művek dallamos, gazdagon hangszerelt rockdalai és balladái főként a fiatalok társadalmi és érzelmi életével, mindennapi örömeivel, problémáival foglalkoznak, főként a kétezres években jelentős szerepet játszik dalszövegeikben az aktuálpolitika . Az együttes évente közel száz alkalommal lép fel országszerte, valamint a környező országok magyarlakta területein.
forrás: Wikipédia
Tagok:
gitár
gitár, ének
ének
basszusgitár
szövegíró
dob, ütőshangszerek
billentyűs hangszerek
ének
ének
billentyűs hangszerek
dob
dob
szólógitár
basszusgitár
billentyűs hangszerek
billenytűs hangszerek
billenytűs hangszerek
dob, ütőshangszerek
basszusgitár
dob, ütőshangszerek
gitár
dob, ütőshangszerek
basszusgitár
dob
Albumok:
1980
1981
1981
1983
1983
1984
1985
1986
1988
1989
1989
1990
1990
1991
1991
1992
1993
1993
1994
1994
1995
1995
1995
1995
1997
1997
1997
1998
1999
2000
2000
2003
2005
2009
2012
2015
Zeneszöveg hozzászólások
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Látom valaki feltette az albumokat, köszönjük szépen!
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
hm, akkor nem az volt a gond, érdekes no m1, mi köszönjük!
Utolsó bejelentkezés:
2024-09-03 08:47:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
A dalszövegek mindjárt visszakerülnek, de a hiba oka nem az volt amit leírtál, szóval egész nyugodtan küldhetitek a klipeket, ahogy eddig Mégegyszer nagyon szépen kösöznjük a visszajelzést!
Utolsó bejelentkezés:
2024-09-03 08:47:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Akkor amik eltűntek számok, azoknál így küldted be a klipet? Mert ha igen,akkor ez hatalmas segítség nekünk a hiba okának keresésében!
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Rendben! köszönjük szépen!
Annyit viszont nagyon sajnálok, hogy az a szép nézettsége pár számnak odaveszett az én hibámból SSS ((
Szal senkise küldjön be úgy klipet sehova se hogy:
új klip/(belinkelitek a klip url címét)/Amikor kiírta h ellett küldve, nehogy rögtön küldjétek a következőt, hanem szépen menjen vissza mindenki az előadóhoz, és ismét /újklip beküldése, me ha ottmaradtok a küldésnél akkor ez lesz, remélem érti mindenki!!
Utolsó bejelentkezés:
2024-09-03 08:47:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szia! Rendben van, köszönjük a felsorolást! Felírtam a címeket, utánanézünk!
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Hi! A kövi dalszövegekről van szó: Ahogy élsz, Akitől minden szép, A világ közepén, Álmodtam egy világot, Álom, Amikor még, Az enyém is volt, Barbárok, Csak bírd ki, ég a házunk, egek felé kiáltottam, a fémszívű fiú, a játék véget ért, a jóllakott csapat, a keselyű, a kör, a sirály, a torony, szaga van!
Utolsó bejelentkezés:
2024-09-03 08:47:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szia! Ezt hogy érted? Melyik dalszövegről van szó?
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
doh, ha vki 1xre küldd be klipet 1szöveghez, akkor elfog tűnni a dalszöveg SS
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Magyarország legjobb Együttese, legjobb történettel a hátuk mögött!
Utolsó bejelentkezés:
2011-07-04 14:22:19
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
én is szeretem az Eddát, de nem a kedvencem
Utolsó bejelentkezés:
2012-04-15 15:33:38
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ha ZENE, akkor EDDA MŰVEK!!!Imádom őket!
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Boldog 30. Születésnapot kívánok drága EDDA MŰVEK!!!!
Utolsó bejelentkezés:
2013-11-07 19:11:25
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kedves Frey! 1. Ki mondta, hogy nem ismerik? Rengeteg NO rajongó van Magyarországon, abban is benne van a munkássága, és érdekes, de rengetegen a Slamó albumot vették anno 1985 környékén az EDDA 5. helyett (nem azt mondom, hogy többen, de nagyon sokan inkább azt választották). És Slamo itthon van, jobban játszik, mint valaha, és hiteles, és igen is járnak emberek a koncertekre, szóval nem hinném, hogy nem ismerné senki :) 2. És abba belegondolt már valaki, hogy akár 1980 óta együtt lehetne a banda, ha nem lettek volna gondok? Nem tudom most hogy oldják meg a dolgokat, lehet jobban osztják el a pénzt, csak hogy 1980-as években egyáltalán nem csak a pénz számított, komoly érték Slamo számára minden egyes dal (nem anyagi érték), amit írt. Nem tudom kinek hogy esne, hogyha más neve lenne azon a munkán, amit elvileg nem az az illető csinált... szerintem kibírhatatlanul rossz lenne.
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Azta weszter7 Köszönöm szépen a dicsérő szavakat! Jól esett, tényleg! Én is örülök annak, hogy számodra is Slamó a példakép, és annak is örülök hogy 1et értünk ebben az egészben,ami az EDDA Művekről ill. Slamórol szól.
Utolsó bejelentkezés:
2015-05-13 15:04:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kedves Roteiro! Számomra példaértékű az a tudás, ami a te birtokodban van Slamovits Istvánról. Én úgy látom, hogy te nagyon sokat tudsz róla és a munkásságáról, és ez nagyon jó, hiszen azoknak az embereknek, akik ebben a szakmában dolgoznak, épp az ilyen emberek adják az erőt, ami miatt úgy érzik, hogy érdemes azt csinálniuk, amit csinálnak. Legalábbis én így gondolom. (de lehet hogy nem így van)
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
A Hűtlen azért nagyon jó szám mert 2értelműen 1értelmű! Sokan azt hiszik hogy egy hűtlen emberről szól aki megcsalta a kedvesét, pedig nem! Elmondom hogy miről szól aki nem tudná: Slamó az '56-os forradalomról írta, akik elmentek ebből az országból, ezzel mindent elmondtam ezek után érteni fogjátok hogy miért is úgy van ahogy annak lennie kell a szövegben. De aki volt már EDDA MŰVEK koncerten nem 1xhalhatta amikor Pataky azt mondta hogy "Gyurcsány nem érez így, ő nem értheti ezt a dalt". Csak gondoljunk bele mi is volt '56-ban, szörnyű, hogy ezt az országot egyfolytában dúlják....
Utolsó bejelentkezés:
2013-05-24 16:34:49
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
nem szeretem az eddát., de ez nagyon szép dal !
Utolsó bejelentkezés:
2015-05-13 15:04:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Drámai szöveg, csodálatos dallam. Ez az egyik kedvenc dalom, hat éves voltam amikor először hallottam, és azóta kívülről fújom! És én köszönöm azt, hogy léteznek ilyen tehetséges emberek, akik képesek átadni valami olyat az embereknek, amiért érdemes élni! És Slamovits István erre egy megfelelő példa! Szóval köszönöm Neki, hogy létezik!
Utolsó bejelentkezés:
2015-05-13 15:04:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Számomra még most is Slamovits István az Edda Művek legkiemelkedőbb személyisége, annak ellenére, hogy már nem tagja a bandának. Fantasztikus dalokat írt, melyek szerintem akár világszínvonalúak is lehetnek! És én nagyon szívesen beszélgetnék vele arról, hogy hogyan is születik meg egy dal. Hiszen amikor hallunk egy slágert a rádióban, és rögtön beugrik, hogy Slamó írta, akkor az olyan jó lenne tudni, hogy mi okból írta, és milyen érzelmeket szeretne vele átadni az embereknek!
Utolsó bejelentkezés:
2010-11-03 21:58:49
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kedves Bassus! 2 kérdésem van. Szerinted: 1. Ha Slamo itthon olyan jó gitáros és énekes, mért nem ismerik az emberek az Eddán kívüli munkásságát és mért költözött Izraelbe? 2. Ha Pataky olyan rossz arc, lenyúlja a lóvét, mért van együtt az együttes 1996 óta változatlan formában? Üdv frey
Utolsó bejelentkezés:
2012-12-01 17:23:37
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
én a nyáron voltam edda koncerten es nagy buli volt szentem:)
Utolsó bejelentkezés:
2013-11-07 19:11:25
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ezzel a szöveg leírással csak annyi a baj kedves Zeneszöveg.hu, hogy eredetileg "A fémszívű" a dal címe, csak nyomtatási hiba miatt került a borítókra a "fiú" szó is, és csak és kizárólag Slamovits István írta a szöveget, és ő szerezte a zenét is, biztos forrásból tudom.
Utolsó bejelentkezés:
2012-04-10 15:26:59
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
tokjo lenne ha uj zene szamot adnanak elo mert reg hallotam oket lenne koncertjuk
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Tökjó! Végre nem simán Edda az előadó neve, hanem Edda Művek!! :D Köszönöm szépen zeneszöveg.hu végre teljes neve van az együttesnek! :D Így már sokkal jobb!
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Attis bol naon elegem van már!!! a youtube címe után írjátok oda rögtön h: watch?v=Ik1wfStNShE aki még nem látta volna ezt, ez borzasztó....
Utolsó bejelentkezés:
2013-11-07 19:11:25
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ez csak természetes Roterio! Már elegem van az olyan emberekből, akik azt állítják, hogy nem Slamó írta a dalokat. Hát tévednek! És én nem csak szimplán kedvelem, hanem Slamó hatására kezdtem el tanulni szólógitáron, és az Ő zenéje és egyénisége alapján akarok én is zenélni. Ezért is köszönök Slamónak mindent!
Utolsó bejelentkezés:
2012-08-08 11:33:43
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ezt csak Slamo írta a többieknek nem volt köze hozzá.
Utolsó bejelentkezés:
2011-08-26 17:09:18
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
én 15 vagyok és fateromék kiskoromtol vittek eddára az első eddámra elég halványan emlékszek de tudom hogy 7 évesen fater nyakában ülve teli torokból énekeltem, hogy Kölyköd voltam !!!!!!! Igen Slamó szerintem is szuper gitáros de ő már a múlt és nemtudom ti hogy vagytok ezzel de szerintem nem az itt a lényeg hogy ki írta ki nem...itt a dal a lényeg az a dal ami százezrekben megmozgat valamit amikor meghallják és igen emberek ez az úgy nevezett ZENE ! :) és én nem nyilatkozok ezekről a dolgokrol h ki irta meg minden... higgyétek el mindenki adott valamit ebbe a dalba ...
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Köszönöm szépen bassus hogy egyet értesz velem. :) Annak külön örülök még, hogy te is kedveled Slamót mint gitáros/énekes/szövegíró/zeneszerző...
Utolsó bejelentkezés:
2010-06-11 22:42:31
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sziasztok! Attól kérdeznék aki ehhez a dalhoz a klipet felrakta, hogy megvan-e az egész koncertfelvétel, illetve van-e még régebbi koncertfelvétele az EDDAról? Köszönöm!
Utolsó bejelentkezés:
2013-11-07 19:11:25
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Végre valaki megmondja az IGAZSÁGOT! Ugyanis Roteiro-nak teljesen igaza van. Megmondja a frankót! Bár én úgy írtam volna, hogy 1983.12.17-ig bezáróan és a Pataky-Slamovits albumon megjelent ÖSSZES EDDA művek által elhangzott dal zeneszerzője, szövegírója és (számomra a világ legjobb) gitárosa Slamovits István 'Slamó'! Mellesleg a hangja is gyönyőrű! Szóval köszönöm Neked Slamó ezeket a hatalmas/pótolhatatlan értékeket! :)
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sry a tripa postért de még annyit: Anno a "Bakancsos" EDDÁnak a dalszövegeit senkimás nemírta, csak Slamó, a zenét is csak Ő szerezte, bár néha "Zsöci" is besegített. Pataky 1x nemírt szöveget, zenét sem szerzett, szal az első 3 lemezükben kizárólag csak Slamó írt dalszöveget, "Attis" Csak azért ment be mindig mert felvették, leénekelte és elhúzott...Szal olyan sokat nem tett az EDDÁér, bár elkel ismerni ANNO(!!!) nagyon jó frontember volt, ma meg már... Szal a: Kölyköd voltam,A hűtlen,Kínoz egy ének,Kék sugár,A keselyű,A torony,Ítélet,Néma völgy, Minden sarkon álltam már,Egek felé kiáltottam,Ahová eljutok,A fémszívű fiú,Álom,Ahogy élsz,Elhagyom a várost,Semmim nincs,Álmodtam egy világot,Óh, azok az éjszakák!,Nehéz dolog,Rock énekes,Érzés,Rossz állapot,Fekete élmény,Nekünk miért jó?,A játék véget ért ezeket MIND csak és kizárólag Slamó írta!!! Itt a zeneszöveg.hu -n és a lemezeken azért van ott, hol Pataky, hol Zsöci, hol Alfonzó...neve mert aki látta a dokumentum filmjüket abban meglehet tudni: Az 1.lemezükre még mind1 h kinek a neve került oda, azért van olyan ahol mind a 4ük neve is szerepel, van ahol Csak 1ikük, mert nekik még mind1 volt, nemtudták h ez befolyásol valamit is, aztán jött "Attis" és a köv 2lemezre ő írta oda a nevét mind1ik dalhoz, mind a szöveghez mind a zeneszerzéshez, és többiek alig kaptak pénzt, ezért fel is oszlott az EDDA Hála "Attisnak". Szóval Az ÖSSZES EDDA Szöveget ANNO Slamó írta, és ezt üzenem a zeneszöveg.hu szerkesztőinek is szal kilehet venni mások nevét onnan és berakni Slamóét! Köszönöm!
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
A Fémszívű fiú eredetileg úgy íródott (Slamó írta), hogy volt egy gyerek és Ő (is) küldözgetett anno az EDDÁ-nak levelet, hogy miket írt benne a dalszövegében benne van, aztán ez a gyerek öngyilkos lett. De később kiderült, hogy nem fiú volt hanem lány, ez benne is van a "Kölyköd voltam" c. dokumentum filmjükben is, csak ajánlani tudom!
Utolsó bejelentkezés:
2020-09-21 22:06:13
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Na feltöltöttem az összes klippet amit lehetett de még pár hátra van, majd vmikor elfogadják a kedves szerkesztők és akkor már hallgathatja is mindenki a számot! :) Amugy Nem vicc, EDDA Közép-Európa legjobb,leghíresebb rock együttese! Utánna a bikini! HAJRÁ EDDA MŰVEK!!!
Utolsó bejelentkezés:
2016-01-15 13:16:46
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
ez a szám nagyon jó!! igaz Miskolciként mi mást mondhatnék
Utolsó bejelentkezés:
2011-05-21 09:42:39
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kiskorom óta az Eddát hallgatom, most igaz 13 vagyok, de örökké szeretni fogom! :)
Utolsó bejelentkezés:
2010-11-07 17:41:45
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Engem 13 éves koromban kapott el az Edda őrület,most 21 vagyok.Sajnos ezt nem lehet kinőni,de én nem is bánom:)Azt meg nem mondanám hogy eljárt felettük az idő, mert a 25 éves dalszövegeik ugyanúgy ma is aktuálisak.Sőt!!!Talán még inkább...
Utolsó bejelentkezés:
2010-04-01 15:18:31
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
benjo6 al értek egyet énis 16 vagyok s az Edda az egyik kedvencem:)
Utolsó bejelentkezés:
2010-07-22 16:37:36
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
most én is abba a korba vagyok ,hogy anyám szerint ősrégi zenéket nyomatok a fülembe de ,szerintem ők a legjobbak, amúgy igazad van a mai zenével kapcsolatban DeltaFire és tényleg nekik van a legérthetőbb szövegük
Utolsó bejelentkezés:
2010-03-21 21:29:18
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Aki le szólja az eddát az még nem hallgatott normális zenét!!! És eljárt felette az idő? 15 éves vagyok és a kedvenc zenekarom:D ennyi
Utolsó bejelentkezés:
2014-04-13 10:58:45
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kedves Plüsskugli! 1. Az edda a magyar rockban történelmet írt és a leg értelmesebb dalszövegeket ők írták. 2. Minden daluknak megvan a maga kis szomorú története és nagyon sokan szeretik ugyhogy tesznek arra akinek nem tetszik. 3. Ezek értelmes és szép számok nem mint a mai zene fogok két acél kukafedelet meg egy cípősdobozt aztán én is csinálok olyen zenét.
Utolsó bejelentkezés:
2011-04-27 16:41:27
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Anett8712 sztem is igazad van meg neked is mocskosmari!! :) Nekem az egyik kedvencem a Mi vagyunk a rock.Pedig 13 vagyok,nem tom miért de most Edda,Bikini meg ilyen régebbi zenék tetszenek...de azok nagyon!!:):)Na csak ennyi,puszi :)
Utolsó bejelentkezés:
2009-12-18 14:11:09
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szerintem nagyon-nagyon jó ez a dal és az egész album! Anett8712 egyetértek veled.(Egyeseknek ami a szívén a száján) plüsskugli közéjük tartozik!
Utolsó bejelentkezés:
2016-02-15 22:07:08
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sztem iszonyat jó ez a zene és az összes zenéjüket imádom!!És fantasztikus ez az ember!!Hihetetlen az előadási módja!!És tudod mit Plüsskugli ha nem tetszik nem kell hallgatni!Azt hiszem senki nem kényszerít rá!És a negatív véleményekre sztem senki nem kíváncsi és a normál kulturált ember meg is tartja magának!!!Már csak azért is mert megtiszteli ennyivel a többi embert akik ellentétben vele szeretik ezt a fajta zenét!Pont!
Utolsó bejelentkezés:
2009-09-24 11:59:12
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Te beteg vagy!
Utolsó bejelentkezés:
2009-09-02 16:13:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Mindig is utáltam ezt a számot (Mi vagyunk a rock), de most, hogy a Slágeren minden nap ismét hallhatom, kifejezetten hányok tőle. Bár már minden Edda Művek számhoz Daedalon kell. ELVISELHETETLEN ÉS ELJÁRT FELETTE AZ IDŐ. ÚJAT NEM TUDNAK, A RÉGIEK MEG MÁR UNALMASAK.
Utolsó bejelentkezés:
2012-07-11 08:10:03
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
A FELDOLGOZAS NAGYON JO
Utolsó bejelentkezés:
2011-07-02 11:53:38
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sziasztok. Ki írta ezt a szöveget az Eddáról? Mert olyan pontatlan...
Utolsó bejelentkezés:
2012-09-16 20:01:01
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szijasztok! ömmm...Ha valakinek megvan pár esetleg az összes EDDA szám elküldené nekem msn en??? Nagyon köszi [*** moderálva ***] -> az msn em:) puxpux
Utolsó bejelentkezés:
2009-09-06 19:46:39
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
ez a dal nagyon jó: nagyon tetszik nem sikerül kiverni a dallamát a fejemből, ezért mindig ezt éneklem: yeeeeeeeee
Utolsó bejelentkezés:
2012-04-21 10:25:38
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Művek művek Edda művek!
Utolsó bejelentkezés:
2009-10-02 18:07:58
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Orok aprilis elküldtem!
Utolsó bejelentkezés:
2009-10-02 18:07:58
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kedves kinci.king én elküldeném, mikor leszel fent msn?
Utolsó bejelentkezés:
2008-10-04 13:36:43
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Imadom ezt a szamot, egyszeruen remek! Legyszi, valaki kuldje el nekem mailben ezt a dalt! Cimem: [*** moderálva ***] Thanks very much!
Utolsó bejelentkezés:
2008-10-02 21:48:06
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
valaki nmetudná nekem elküldeni ezt a számot? aki eltudja küldeni az vegyenfel msn-re : [*** moderálva ***]
Utolsó bejelentkezés:
2011-05-04 22:17:19
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
hát igen. MIt is lehet mondani? Az Edda örök és semmi sem törheto derékbe. Mindig könnyezem amikor valamennyi számukat hallgatom. Megvan az összes albumuk, de a régieket sosem lehet megunni. Az újakat sem :D Éljen az EDDA Művek
Utolsó bejelentkezés:
2011-11-27 14:30:44
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Nekem is megvan az összes Edda dal,és szegény anyukám is nagyon szerette,volt egy kiemelt dal amit szeretett:Emlékezni,ez a dal szólt tavaly nyáron a temetésén. Ebbe a dalban minden benne van.Szerintem!
Utolsó bejelentkezés:
2015-05-28 20:37:55
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Borcsi17, elküldtem neked mindkét dalt, de visszaküldte a mailerdamon... :$
Utolsó bejelentkezés:
2015-05-28 20:37:55
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Tudjátok, az a gyönyörű, h EDDA segít feldolgozni a gyászt... A Lírák II. albumról, és azokon túl is van pár dal, ami annyira azt mondja el, amit érzek... Emlékezni, Lelkünkből, Egy álom elég, Elmondom majd, Egyedül maradtunk... Pénteken este veszítettem el vkit. A legjobb barátomat. És azóta csak EDDÁt hallgatok... :$
Utolsó bejelentkezés:
2008-10-22 20:43:53
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sziasztok!Akinek meg van a "világ közepén" és a "csak bírd ki" című dal,az legyen szíves küldje el nekem!:) címem: [*** moderálva ***] is köszike! Szijjó
Utolsó bejelentkezés:
2008-06-19 23:22:51
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Agi.kahh, köszi az infót, de ez amiről beszélek nem "olyan mint a....meg hasonlít hozzá....", hanem az. No mégegyszer nekifutok... Tavaly az egyik koncertjükön mielőtt elkezdtek zenélni, beraktak tőlük zenét, hogy ne legyen az a "nagy síri csend". Ez a szám amit hallottam, annak a számnak a Pataky Attila által elénekelt magyar változata volt, aminek a linkjét odakarcoltam az előző írományomban.... vagyis ez az eredeti szám linkje: www.youtube.com/watch?v=t28EUcTDLII Ez egy Queen szám, címe: The show must go on E szám magyar verziójának kéne a címe. Magyarul. Ennyi.
Utolsó bejelentkezés:
2008-06-05 20:36:07
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Üdv.Mindenkinek én már régóta nagyon szeretem az EDDÁ-t és a dalait,hacsak tehetem elmegyek a koncertjeikre.Nincs kedvenc számom ,mert mindegyik nagyon tetszik,mert mondanivalója van. Csak annyit irnék....Egy ez a tábor és egy ez a dal...Az EDDA örök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utolsó bejelentkezés:
2008-07-19 13:58:55
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szotyi ! Egyedül maradtunk :D
Utolsó bejelentkezés:
2010-05-19 14:33:52
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Helló! Megint én vagyok. lehet hogy vicces,de nem baj. már több mint 20 éve hallgatok eddát és mégsem tudom megjegyezni a kedvenc zenéim címét,vagy szövegét:(:( :):D mondd az valakinek valamit,hogy "ha lesepred a lelked asztalát vigyázz rám ott leszek akkor..." Légyszi segítsetek!
Utolsó bejelentkezés:
2010-05-19 14:33:52
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kedves Akhor! nagyon szépen köszönöm a segítséged, megmentettél attól hogy teljesen megőrüljek. közel álltam hozzá!
Utolsó bejelentkezés:
2008-07-19 13:58:55
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
B.Bazsi! megnéztem a linket.A kezdése meg néhány rész tényleg hasonlít az eddára. gondoltam küldök emailt, de azt nem szeretek annyira :) szóval sztem a Lelkünkből-re hasonílt. de véltem felfedezni más hasonlót. csak azokat pontosan nem tudom megnevezni.
Utolsó bejelentkezés:
2008-06-19 23:22:51
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sziasztok! Segítsen már nekem aki tud, legyen olyan kedves... Ha nem tévedek van egy szám amit Pataky Attila énekel, és egy QUEEN-szám magyar nyelvű "feldolgozása". Az eredeti szám címe: "The show must go on", itt meg is hallgatható: www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU No már most, aki tudja ennek a számnak a magyar címét-amit Pataky énekel- az legyen más olyan kedves és írja meg nékem erre az e-mail címre: [*** moderálva ***] Ezerszer megköszönném!!! Na jó, annyiszor nem mert sokat kéne a gép előtt ülnöm, csak vagy kétszer-háromszor, de kétszer-háromszor NAGYON!!!! :)Egyet le is előlegezek: Köszönöm! :)
Utolsó bejelentkezés:
2008-11-15 13:44:05
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
nekem megvan
Utolsó bejelentkezés:
2008-04-21 19:24:47
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
szijjasztok!nincs meg valakinek ez a szám?fontos lenne!köcce ciasztok
Utolsó bejelentkezés:
2012-07-06 17:09:04
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Kifejezetten a Kölyköd voltam-hoz szeretnék egy történetet írni! Hát én nem egy gazdag családból származom, s mikor tizennégy lettem anyukám, már egyedül nevelt hármunkat. Lényeg oktober 19-én (ekkor születtem) már nem volt semmi pénz a tárcájában. Én már azt hittem elfelejtette a szülinapomat, mikor a rádióben meg hallotam a hangját, s ezt a számot kérte nekem... Életem egyik legmaradandóbb szülinapja lett! Azóta is ha hallom a könnyeimmel küzdük. Szeretlek Anyu, s az EDDA-t is :) Bocs, ha senkit nem érdekelt. :P
Utolsó bejelentkezés:
2008-08-12 21:43:07
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szotyi0816! Szerintem te erre a dalra gondolsz. Edda: Menni kéne már
Utolsó bejelentkezés:
2010-05-19 14:33:52
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
sziasztok! Szerintem minden EDDA szám nagyon-nagyon jó! Viszont szeretném a segítségeteket kérni! ha valaki tudja,hogy mi a címe annak a számnak amiből ezt idézem: "majd el hittem,hogy ez az otthon és én itthon vagyok. pedig csak vendég akit meg tűrnek a fent ülő hatalmasok." akkor légyszi segítsen FONTOS /K Ö S Z Ö N Ö M !/
Utolsó bejelentkezés:
2008-01-25 01:07:57
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ez a szám is abgyon szép!Mint ahogy a legtöbb EDDA szám...!
Utolsó bejelentkezés:
2008-01-25 01:07:57
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szerintem egyszerűen gyönyörű ez a szám!!!A szövege és a zenéje is!!!Nagyon jó:)
Utolsó bejelentkezés:
2008-11-05 15:52:37
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Csodálatos ez a szám! A hangzása és a tartalma is. Szerintem ez az egyik legkiemelkedőbb számuk. (A többi mellett:-)
Utolsó bejelentkezés:
2008-04-19 11:04:59
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Igen, arra gondoltam. Köszönöm a segítséged!! (anna ellenére hogy 'kicsit' pontatlan volt az idézés..)
Utolsó bejelentkezés:
2009-05-20 16:17:24
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Hahó Mirigy! Szerintem A torony c. számra gonolsz...
Utolsó bejelentkezés:
2008-04-19 11:04:59
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni!! Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi annak a számnak a címe, aminek ez a refrénje?: "Kezembe fegyver, lábamon csizma Őrzöm a semmit, ki tudja meddig?"! Előre is nagyon köszönöm a segítséget!!!
Utolsó bejelentkezés:
2008-07-18 08:38:12
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szerintem A szerelem hullámhosszán a legjobb. Főleg az Amikor még című szám (másdik része inkább). De az egész lemez NAGYON jó lett!
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Üdv. A Szerelem hullámhosszán szerintem semmi extra. Újrafelvettek pár szerelmes dalt azt ennyi. Egy részük jobb lett, egy részük meg rosszabb szerintem. (pl: A Ma minden más iszonyatosan rossz lett) Amik kiemelkednek Edda studiólemezek számomra, a 2,6,Változó Idõk, Szélvihar, 13, Elveszett Illuziók.
Utolsó bejelentkezés:
2023-10-22 20:16:10
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Sziasztok. Szeretném a Szerelem hullámhosszán c. lemezûket a figyelmetekbe ajánlani. Nagyon jó. 5 csillagos a lemez
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Szerintem a Változó idõk a legjobb lemez, és az elsõ 2
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
hmm köszönöm menyus!A Love Like Magic Spell az pedig a Vad éjszakák :)
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Lost illusions - Elveszett Illuziók /1993/ Your Everything - Büszke Sas /1992/ One Last Love - Utolsó érintés /1993/ Crazy Feeling - Ördögi kör /1990/ Someday - Elérlek egyszer /1993/ One-Way Ticket - Egyirányú út So Long - Nincs visszaút /1991/ Heart - Megint egy balhé /1993/ Our Song - Lelkünkbõl /1993/ The Fall - Zuhanás /1994/ The Circle - A kör /1985/ Heaven's Gate - Újra láttalak /1991/ Love Like Magic Spell - Na ez az egy amit nem ismertem fel, ezt passzolnám:-) Tess - Te talán megértesz /1997/
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
de segítenétek a többiben is? Tess,Love Like Magic Spell,Heart, Heavens gate.köszönööm :)
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Csikós Robi! Annyit pontosítanék, hogy Donászy Tibcsi már a Változó idõk c. nagylemezen is dobolt, Kun Peti (béke poraira) pedig a Szellemvilágon kivül, az Edda két arca, az Elveszett Illuziók és a Lelkünkbõl lemez elkészítésében is részt vett. Abban egyetértek veled, tragikus ami itt fent van, mint zenekari történet. Kezdve, ott, hogy 1985-ben kezdetben az Eddának nem is volt állandó gitárosa, Csillag Endre érkezéséig, csak vendéggitárosokkal játszottak. (Gellért Tibor, Szénich Jancsi, Tátrai Tibusz). Az újjáalakulás után az elsõ basszusgitáros nem Pethõ Gabi volt, hanem Mirkovics Gábor, Donászy pedig csak 1986 végén csatlakozott a zenekarhoz, elõtte 1985 végéig a Bakancsos Edda dobosa Fortuna László volt a dobos, majd miután beteg lett és kiszállt, Raus Ferenc, Papp Tamás (Edda 6.) és Hirlemann Berci játszottak a zenekarban. Csak Berci után jött Donászy Király.
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ja megvan a sirály.
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ja és persze ez. Az uncsitesómtól megkaptam az összes számot lés gondoltam végighallgatom de ennél a dalnál leálltam és csak ezt hallgattam meg a sirályt stb. nagyon tetszik ez a szám
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Imádom az Edddát! A legjobb a: Sirály, Keselyû, Büszke sas (érdekes milyen jó a madaras zenéik). Totálbrutál vagyok, Egyirányú út, Szellemvilág, Kirakatváros stb. Annyi van hogy le se tudom írni. De a sirály itt nincs meg, vagy legalábbis én nem találtam de nem baj.
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ágicicca, már én is megtudtam...mármint hogy Vad éjszakák! :) Edda örökké!!
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
sikerült megtudnom...Vad éjszakák :)
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
igen engem is érdekelne a Love Like Magic Spell ;) :P
Utolsó bejelentkezés:
2020-05-03 15:21:11
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Nem tudom ki volt az a Jó kiállású aki ennyi baromságot tudott össze írni a lexikonba de jó lene ha utánna kotorna mert aki ismeri az együttes múltját elég sokat fog ezen elcsodálkozni Pl.:Kun Péter csak az 1992-ben kiadott Szellemvilág címû albumon jelent meg sõt a Donászi Tibi is csak 1988 ban a Változó idõk albumon tünt fel és még van egy pár ilyen apró dolog szerintem oda kéne figyelni mert így elég égõ több ezer ember olvassa ezeket a szövegeket és elég sokan tudják mi a helyzet de tudnám ajánlani a szerzõnek az együttes honlapját www.edda.hu
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ha egyetlen egy valakit/valakiket emelhetnék csak ki a zenei masszából, akiket szeretek, az EDDA lenne az. De még ennél is többet jelentenek nekem. Õk terelgettek igazán a rock felé. Bár rocker nem vagyok, de rock nélkül nem élhetek. Kedvencem tõlük (bár hangulatfüggõ): Hajtóvadászat, Szeretkezni minden mennyiségben, Lisztománia, May be, Vörös tigris (mindkét verzió), Bánat blues, A világ közepén, Utolsó szó jogán, A sátán asztalánál...de nem sorolom tovább, még megharagusztok :) Sajnos nincs meg az összes albumuk, ezért lenne egy kérdésem: melyik számuk angol verziója a Love Like Magic Spell? Köszi, aki válaszol!
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Hmm... Ez az egyik LEGGYÖNYÖRÛBB szám az EDDÁtól amit valaha is hallottam =)
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Ez egy nagyon jó szám. A kedvencem, talán azért, mert én is ezt gondolom...
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Én szeretem az EDDA-t, bár inkább a régebbi dalokra vagyok vevõ, mint például az Egek felé kiáltottam, Álom, Fémszívû fiú, Álmodtam egy világot, Kínoz egy érzés, Barbárok, Ég a házunk.... de emellett vannak új számaik is amik tetszenek, mint pl. a Lelkünkbõl, A szerelem keresi a szerelmet, Szellemvilág..
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Edda nélkül nem élet az élet! Nekem a "Totálbrutál" a kedvencem mert rám illik!De szeretem a Szellemvilágot, a Kört, a Kirakatvárost, a Lelkünkbõl szól a dalt, az Éjjel érkezemet, stb. Szerintem kevés ember van aki ne szeretné az Eddát! Edda 4ever!
Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00
Véleménye a(z) "Edda Művek" előadóról:
Nekem "A játék véget ér" címû szám a kedvencem! Nagyon szép! De az összeset szeretem!