„Nem voltam még ilyen szabadon”
Majré felnövéstörténete újabb fejezetéhez érkezett: a hangulatában tagadhatatlanul az évszakhoz igazodó Szabadon a készülő debütalbum második megjelenése, amelyhez klip is készült.
A ’80-as, ’90-es évek zenéire emlékeztető dal azt a tévhitet kérdőjelezi meg, hogy csak egyedül élhetünk teljesen szabadon.
„Ezt akkor is érezhetjük, ha van egy társunk, sőt” – fogalmazott Majré, aki a Szabadon további személyes rétegeiről is mesélt. „Azt hiszem, kicsit arról is szól, hogy nem tudom magam teljesen átadni egy kapcsolatnak, viszont nagyon szeretném. Az üzenete valahol az, hogy ez igen is megtörténhet, akármilyen nehéz, és meg tudja adni azt a szabadságot, amit az egyedüllét nem, vagy csak hamisan.”
A dal nem csak hangzásában, hangulatában idézi meg az évszakot
Olyan, mint egy felszabadító nyáresti felismerés arról, hogy képesek vagyunk alakítani magunkon, leküzdeni saját belső gátjainkat, és habár a szövegben megjelennek ezek is, a végkifejlet abszolút felfelé ível. „Hozzám képest egyébként szokatlanul pozitív hangvételű lett a vége, de azt szerettem volna megfogalmazni –lényegében magamnak –, hogy ha nem is kérésre, ahogy a szöveg szól, de képes vagyok fejlődni, és szerintem mindenki más is, ha foglalkozik magával” – tette hozzá Majré.
A dalt Dzsúdló állandó producere, Schmidt Gergő Tembo jegyzi
A Pál Ákos rendezésében, Dömötör Anna főszereplésével készült klip alapötletét a Swiss Army Man című film adta, és továbbkövethetjük benne a Rám vigyázol neonzöld öltönyben „elszabadult” Majré-karakterének felnövéstörténetét. A videóban az élettelen Majrét egy szintén nem mindennapi lány találja meg és rángatja magával szerelmes kalandokba, például csillagokat nézni, ahol elmorzsol egy kívánságot is. Hogy mi történik ezután, az a klipből kiderül.
Majré és zenekara július 26-án az A38 tetőteraszán adnak nem akármilyen koncertet
Leszámolásra készülnek, de az áldozat kilétét csak a színpadon fedik fel. Természetesen az áldozati tivornya során a Szabadon is elhangzik majd.