Tudósítás: Hundred Sins és Sisi Panel Operája a Budapest Park színpadán kelt életre

– Hogy mi a különbség a hiphop, az EDM és az opera között? Nagyjából minden. Mi mégis úgy döntöttünk, hogy egy ilyen ellentétekkel teli világban ahelyett, hogy széthúznánk, összekomponáljuk ezen esszenciáinkat. Hiszünk abban, hogy a különbözőségeink nem hátrányként, hanem összehangolva egyenesen inspirációként szolgálhatnak, így hoztunk létre kettőnk stílusából egy egységes, mégis tagolt, nagyon egyedi fúziót. Színpadunk egy olyan svédasztalként szolgál majd, amiről bátran válogathatnak és kedvükre csemegézhetnek közönségünk tagjai – szólt az este beharangozója és valóban: a Panel Opera hozta az elvárásokat.




 

Kifejezetten vegyes közönség fogadott: a konszolidált ötvenesektől a magukat végtelen lazának láttatni vágyó tizen- és huszonévesekig terjedt a koncertlátogatók összetétele. Remek dolog, hogy van olyan előadó – és egyre többen vannak – a magyar zeneiparban, amely generációktól függetlenül mindenhol megtalálja a közönségét. Sisi pedig annyira szabad(on adja önmagát), hogy vélhetően az őszintesége is hozzájárul a közönség szimpátiájához.


Sisi-dalszövegek itt.



Sisi első jelmezében egy olyan cigánylányra hasonlított, aki most szabadult az Ördögűzőből (egy sikertelen kísérletet követően). De volt az este során Wednesday-re hajazó szettben és klasszikus rapper-cuccokban is.





Sisi jelenléte, a mozgása, az outfitje egészen sajátos elegyet alkot. Jelenség, akire figyelni kell. Legutóbb az A38 Hajón a Hajógyár sorozatában találkoztam a fellépésével – azóta sokat csiszolódott, fejlődött hangilag. Annak ellenére, hogy a koncert kezdete hangban nem volt erős és magabiztos sem, mindkettő megérkezett és érezhetően minőségibbé vált az elmúlt hónapok során.



Az este vizuálja a meghirdetett Panel Opera-koncepcióhoz szabva, intenzív díszlettel, forgószínpadi elemekkel dolgozott, és erőteljes hatást gyakorolt az érzékszerveinkre.



Nagyjából fél óra elteltével fordult először a színpad és jelent meg Hundred Sins, aki mögött a Sisi-hez igazított, operás-boltíves-trónos díszlet helyébe futurisztikus-fémes építmény került.



Hundred Sins Gyöngyhajú lány coverje már a tavalyi Szigeten is nagyon rendben volt – most is parádésan szólt. A Szigetről és benne Hundred Sins koncertjéről itt írtunk tavaly. 



Bár talán a mai fiatalok nagy része nem is tudja, hogy ki volt Mecky vagy hogy ennek a dalnak mi köze a világhírnévhez (Scorpions), azért az Omega klasszikusa nagyot megy 2024-ben is Hundred Sins koncertjén. Nem kevésbé volt hatásos a záróakkord sem: a Tankcsapda – Mennyország Tourist-ja volt a finálé, az összes előadó részvételével.


És még a circle pit is működött – Sisinél és Hundred Sins-nél is.


Hundred Sins-dalszövegek itt.


A Panel Opera feszegette a vizuális befogadóképesség határait. Olyan volt, mint egy elmebeteg horrorszínház: az American Horror Story cirkuszos évadát idézte.



Közreműködtek: Dzsindzser, kristoaf, Lil Frakk, No Last Page, Panka (Pandóra Projekt)


 




 



Fotók: Zeneszöveg.hu

További hírek

További hírek

© 2024 - Zeneszöveg.hu Kft. - Minden jog fenntartva.
Kedves Látogatónk!

A Zeneszöveg.hu oldal teljes értékű használatához minimum Internet Explorer 8 vagy Google Chrome v8.0, illetve Mozilla Firefox 4.0 böngésző ajánlott. Az alábbi linkeken elérhetők a legfrissebb változatok.

Amennyiben korlátozott lehetőségekkel folytatni kívánod a böngészést oldalainkon, kattints a TOVÁBB gombra.

Tovább